مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-06فرهنگي

دبیر چهل ودومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شد


مدیرکل هنرهای نمایشی با صدور حکمی، مهدی حامدسقایان را به عنوان دبیر چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی، مهدی حامدسقایان را به عنوان دبیر چهل ودومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر منصوب کرد.

  در متن این حکم آمده است: جناب آقای مهدی حامدسقایان جشنواره بین المللی تئاتر فجر به عنوان مهم ترین و وسیع ترین رویداد تئاتری که منشعب از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است، همواره در جهان هنرهای نمایشی موردتوجه بوده و هست.

این جایگاه ویژه بی گمان مستلزم پایش و پاسداشتی هنرمندانه است تا با معرفی توان و قابلیت های گروه های نمایشی کشور، اقدامات شایسته ای را در جهت تأثیرگذاری پایا و مانا و ثمربخش بر جریان تولید و عرضه تئاتر برای مخاطبان داشته باشد.

ازاین رو ترسیم چشم انداز واقعی و کارشناسانه، توجه ویژه به روزآمدی، کارآیی و پایایی ایده های خلاقانه، نگاه جدی به تولیدات استان ها و بهره گیری از مشاوره های صاحب نظران می تواند نویدبخش رویدادی باشکوه و موفق باشد.

لذا با توجه به تخصص، تعهد و سوابق علمی و عملی ارزشمند جنابعالی در عرصه هنرهای نمایشی، به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر منصوب می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر چهل ودومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شد

دبیر چهل ودومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شد