مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 12:112023-07-25اقتصادي

جبران کسری آب شرب عنبرآباد با بهره برداری از 3 حلقه چاه


مدیر آب و فاضلاب شهرستان عنبرآباد گفت: با وارد شدن چهار حلقه چاه به مدار بهره برداری بیش از 5600 خانوار از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

  - ایسنا/کرمان مدیر آب و فاضلاب شهرستان عنبرآباد گفت: با وارد شدن چهار حلقه چاه به مدار بهره برداری بیش از 5600 خانوار از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

  موسی دیده ور در گفت وگو با ایسنا جلوگیری از تنش آبی در شهرستان عنبرآباد را از اهداف پیش روی آبفا اعلام کرد و افزود: به منظور رفع کمبود آب و جلوگیری از بروز تنش آبی در شهرستان عنبرآباد، حفر و تجهیز چهار حلقه چاه در دست اقدام قرار گرفته است.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر یک حلقه چاه در مدار بهره برداری قرار گرفته و سه حلقه دیگر پس از تجهیز وارد مدار خواهند شد.

دیده ور بهره برداری از چهار حلقه چاه را در تامین آب شرب موثر عنوان کرد و افزود: بیش از 60 لیتر بر ثانیه به میزان تامین آب افزوده می شود و تنش آبی را پشت سر خواهیم گذاشت.

مدیر امور آبفای شهرستان عنبرآباد از برخورد با دارندگان انشعابات غیرمجاز خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 306 فقره انشعاب آب غیرمجاز در شهرستان شناسایی شده که از این تعداد 107 فقره پس از طی مراحل قانونی به انشعاب مجاز تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران کسری آب شرب عنبرآباد با بهره برداری از 3 حلقه چاه

جبران کسری آب شرب عنبرآباد با بهره برداری از 3 حلقه چاه