مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 01:402023-07-29سياسي

اشتغال زایی برای 5 هزار و 800 مددجوی کمیته امداد


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل از اشتغال زایی برای 5 هزار و 800 مددجوی کمیته امداد در سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل، مصطفی قلیزاده اظهار کرد: همه ساله، 10 درصد طرح های اشتغال به صورت آمارهای تصادفی مورد رصد و پایش قرار میگیرند تا در قالب راستی آزمایی، فرصت های اجرایی آنها و یا انحراف احتمالی مشخص و معلوم شود.

وی گفت: کمترین انحراف را در طرح های اشتغال زایی کمیته امداد و پرداخت تسهیلات شاهد بودیم و همچنان تلاش بر این است تا برای طرح های اشتغال زایی امسال نیز نظارت ها و بررسیهای میدانی به نحوی انجام شود تا وضعیت مطلوبی را در عملیاتی شدن این طرح ها شاهد باشیم.

قلیزاده افزود: اعتبارسنجی این طرح ها علاوه بر راستی آزمایی و پایش های استانی، به شکل نرم افزار هوشمند از طریق پایشگران دفتر مرکزی نیز انجام میشود تا طرح هایی که فرصت اشتغال مددجویان را فراهم کرده اند، به شکل کامل در مراحل اجرایی قرار گیرند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل خاطرنشان کرد: سال گذشته برای 5 هزار و 800 نفر از مددجویان فرصت شغلی فراهم آمد که پرداختی بالغ بر 400 میلیارد تومان تسهیلات را در این حوزه شاهد بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی برای 5 هزار و 800 مددجوی کمیته امداد

اشتغال زایی برای 5 هزار و 800 مددجوی کمیته امداد