مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 23:452023-08-16ورزشي

اعتراف سروش رفیعی درباره مطالبات بازیکنان پرسپولیس


هافبک میانی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید منکر این نیست که در بخش قراردادی صد درصد مطالبات را دریافت کرده اند اما می گوید آپشن ها هم جزو قراردادها به شمار می رود و چند ماه است که دریافتی نداشته اند.

- هافبک میانی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید منکر این نیست که در بخش قراردادی صد درصد مطالبات را دریافت کرده اند اما می گوید آپشن ها هم جزو قراردادها به شمار می رود و چند ماه است که دریافتی نداشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سروش رفیعی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار تیمش مقابل تراکتور که با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان یحیی گل محمدی به اتمام رسید، اظهار کرد: به هواداران پرسپولیس تبریک و به هواداران خوب، بازیکنان عالی و مربی کاربلد تراکتور، خدا قوت می گویم.

امیدوارم در تمام ورزشگاه های کشور مانند ورزشگاه یادگار تمام سکوها از تماشاگران پر باشد.

امروز از حضور این هواداران لذت بردیم و حق تمام تیم هاست که هوادارانشان را اعم از مرد و زن، کنار خود ببینند و این باعث شادی، نشاط و بهتر شدن وضع زندگی مردم می شود.

هافبک میانی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه اعتراض مستقیمی نسبت به هیات مدیره باشگاهش مطرح نمی کند اما گلایه دارد، عنوان کرد: می دانیم که درویش پیگیر است اما شاید نیاز است که هیات مدیره بیشتر تلاش و حمایت کنند و کارهای بهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف سروش رفیعی درباره مطالبات بازیکنان پرسپولیس

اعتراف سروش رفیعی درباره مطالبات بازیکنان پرسپولیس