مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 08:152023-08-20اقتصادي

اختصاص 900 میلیارد تومان اعتبار برای سازه آبی در مازندران


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران گفت: برای اجرای سازه های آبی اعتبارات بسیار خوبی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی دریافت کنیم؛ به طوری که اعتبار مصوب از 400 میلیارد به یک هزار و 900 میلیارد تومان ارتقا پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حیدر داودیان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران درباره دستاوردهای دوساله دولت سیزدهم در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: برای اجرای سازه های آبی اعتبارات بسیار خوبی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی دریافت کنیم؛ به طوری که اعتبار مصوب از 400 میلیارد به یک هزار و 900 میلیارد تومان ارتقا پیدا کرده است.

وی به بحث سدسازی در استان مازندران اشاره کرد و افزود: باتوجه به وجود ظرفیت آبی خوب، مهار و مدیریت آب های سطحی در استان نتوانسته به آن صورت که باشد، اتفاق بیفتد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران با اعلام اینکه سد هراز پیشرفت خوبی گرفت، بیان کرد:  پیشرفت  سد هراز در دو سال گذشته از 30 به 50 درصد رسیده که از لحاظ ارتفاعی هم 79 متر افزایش یافته است.

داودیان ادامه داد: وضعیت سد مناسب بوده که می توان گفت با این روند شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سر هراز مولفه های مختلفی دارد، اضافه کرد: از جمله مولفه ها بحث راه بوده که 4کیلومتر جاده جایگزین به بهره برداری رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 900 میلیارد تومان اعتبار برای سازه آبی در مازندران

اختصاص 900 میلیارد تومان اعتبار برای سازه آبی در مازندران