مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 17:002023-07-29اقتصادي

افزایش 40 درصدی اعتبارات شهرستان همدان


در نخستین مرحله ابلاغ اعتبارات استانی 236 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان همدان ابلاغ شد که این مبلغ در سال گذشته 167 میلیارد تومان بود و 40 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسلم مخفی اظهار کرد: از مردم دارالمومنین همدان در تعظیم شعائر اهل بیت طی دهه اول ماه محرم و اقدامات دستگاه های اجرایی، عوامل انتظامی و سایر نهادهای ذیربط تشکر و قدردانی می نمایم.

وی ادامه داد: این اعتبار شامل 15 میلیارد تومان اعتبار مناطق محروم 49 میلیارد تومان اعتبارسایر مناطق 81 میلیارد تومان اعتبارمتوازن و 91 میلیارد تومان اعتبار تملک داریی ها است.

فرماندار همدان با بیان اینکه عناوین و طرح های قابل توجه توسط دستگاه های اجرایی در شهرستان در دست اجرا است که هر کدام دارای اهمیت و متقاضی اختصاص اعتبار است، افزود: توزیع اعتبارات با ملاحظه الزامات قانونی بودجه و اولویت های مورد نیاز مردم انجام شده است.

مخفی افزود: اعتبارات استانی حدود 17 درصد کل اعتبارات است و 83 درصد اعتبارات باید از منابع ملی با پیگیری مدیران تأمین شود که ملاک مهم توانمندی مدیران برای پیشبرد برنامه ها و طرح های در دست اجرا است.

وی ادامه داد؛ راه دسترسی و ایستگاه تشکیلاتی راه آهن همدان، راه مرادبلاقی به قهاوند و کنار گذر غربی همدان از جمله پروژه های مهم ما است که ضرورت دارد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی اعتبارات شهرستان همدان

افزایش 40 درصدی اعتبارات شهرستان همدان