مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 08:102023-08-03حوادث

عامل قتل چهار نفر در درگیری مسلحانه با پلیس کرمانشاه کشته شد


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: فردی که تیرماه سال جاری با استفاده از اسلحه جنگی 4 نفر را به قتل رسانده بود، در درگیری مسلحانه با پلیس جان خود را از دست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در تشریح این خبر، اظهار کرد: یازدهم تیرماه سال جاری مردی با هویت معلوم به علت اختلافات قبلی 4 نفر مرد از اعضای یک خانواده را در یکی از مناطق روستایی واقع در حوزه استحفاظی شهرستان کرمانشاه به قتل رسانده و متواری شده بود.

  وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع؛ از نخستین ساعات وقوع جنایت دستگیری متهم با جدیت در دستور کار یگان های تابعه این فرماندهی قرار گرفته و اقدامات اطلاعاتی– فنی گسترده ای به منظور شناسایی محل اختفای وی آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: سرانجام پس از گذشت حدود یک ماه و با پیگیری های شبانه روزی ماموران انتظامی، محل اختفاء متهم در یکی از ارتفاعات مناطق کوهستانی شهرستان کرمانشاه شناسایی و صبح امروز تیم هایی تلفیقی از انتظامی شهرستان کرمانشاه و پلیس های اطلاعات و آگاهی به منظور دستگیری وی به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به تعقیب و گریز چند ساعته متهم در ارتفاعات کوهستانی منطقه، تصریح کرد: در حالی که متهم توسط تیم های عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل قتل چهار نفر در درگیری مسلحانه با پلیس کرمانشاه کشته شد

عامل قتل چهار نفر در درگیری مسلحانه با پلیس کرمانشاه کشته شد