مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-20سياسي

کمیته امداد استان سمنان 1300 شغل ایجاد کرد


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان از ایجاد یک هزار و 328 شغل توسط این نهاد در استان خبر داد و گفت: ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی جامعه هدف دو اولویت کمیته امداد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمدرضا سیادتی صبح یکشنبه در حاشیه کمیته اشتغال استان سمنان و در جمع خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان تعهد اشتغال کمیته امداد را در سال 1402 دو هزار و 732 شغل اعلام کرد، تاکید کرد: این میزان تعهد سهم کمیته امداد از ایجاد اشتغال دستگاه های دولتی در سال جاری و در سراسر استان است.

وی با بیان اینکه تاکنون که هنوز نیمی از سال هم نگذشته 49 درصد از این میزان تعهد از سوی کمیته امداد استان سمنان عملی شده است، افزود: یک هزار و 328 شغل توسط کمیته امداد تاکنون ایجاد شده است.

معاون کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی جامعه هدف دو هدف اصلی این نهاد در تأمین شغل مورد نیاز نیازمندان است، ابراز کرد: استعداد سنجی و فراگیری مهارت های شغلی با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای در زمره اقدامات کمیته امداد برای ایجاد شغل برای مددجویان است.

سیادتی از پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان نیز خبر داد و گفت: نظارت بر اجرای و همچنین پایش و نظارت های سه تا پنج ساله باهدف پایدارسازی طرح های اشتغال ایجادشده در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد استان سمنان 1300 شغل ایجاد کرد

کمیته امداد استان سمنان 1300 شغل ایجاد کرد