مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-19فناوري

پیشگامان، پروانه شبکه و خدمات ارتباطی (UNSP) را دریافت کرد


نخستین پروانه های یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی (UNSP)، روز سه شنبه، مورخ 24 مرداد، طی مراسمی با حضور عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، - پیشگامان، پروانه شبکه و خدمات ارتباطی (UNSP) را دریافت کرد نخستین پروانه های یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی (UNSP)، روز سه شنبه، مورخ 24 مرداد، طی مراسمی با حضور عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امیر لاجوردی، قائم مقام وزیر در امور ارتباطات و جمعی از مدیران رگولاتوری، به مدیران عامل هفت اپراتور منتخب از جمله پیشگامان توسعه ارتباطات اعطا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پیشگامان، براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات در خصوص همگرایی پروانه های ثابت و سیار و الحاقیه های بعدی آن، اپراتورهای ارتباطی با دریافت این مجوز می توانند بدون نیاز به اخذ پروانه های جداگانه برای هر سرویس، کلیه خدمات این صنعت را به مشترکان خود ارائه دهند.

مجوز UNSP در راستای یکپارچه سازی پروانه های ایجاد شبکه و خدمات ارتباطی و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت های فنی، زیرساختی و تجاری کشور است و ارائه هرگونه خدمات مخابراتی، ارتباطی و انتقال داده را برای اپراتور فراهم می سازد.

اعطای پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی به هفت اپراتور منتخب از جمله منازل و کسب وکارها مشارکت دارند، از وزیر ارتباطات پروانه یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگامان، پروانه شبکه و خدمات ارتباطی (UNSP) را دریافت کرد

پیشگامان، پروانه شبکه و خدمات ارتباطی (UNSP) را دریافت کرد