مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 21:352023-08-12سياسي

عزم جدی معاونت مطبوعاتی در برخورد با رسانه های فاقد مجوز و باجگیر


معاون وزیر ارشاد با اشاره به رسانه های فاقد مجوز در بستر وب گفت: ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این رسانه ها را به ما معرفی کنند که گاهاً باجگیر بوده و باید آنها را شناسایی و اطلاعات آنها ثبت شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج فرشاد مهدی پور در مراسم جشنواره خبر خوب در استان کهگیلویه و بویراحمد با یادی از شهید مهدی صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری ایرنا اظهار کرد: کشور در شرایط کنونی در موقعیت خاص و تاریخی قرار دارد.

وی با اشاره به حماسه آفرینی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در خطه ای هستیم که رتبه اول مشارکت و حضور در انتخابات ها را داشته که خبری بسیار خوب است اما حفظ آن ضروری است تکلیف مهم اهالی رسانه جهاد تبیین برای حفظ این موقعیت و موفقیت است.

این مسئول در ادامه اظهارات خود گفت: کشور ما دستاوردهای بزرگی داشته و در موقعیت بسیار خوبی قرار داریم عده ای دنبال ضربه زدن هستند که در این راه مسیری جز جهاد تبیین نداریم.

وی در ادامه با اشاره به برخی اظهارات اهالی رسانه مبنی بر حال خوب و حال بد خودشان گفت: با فرض حال خوب و حال بد این وظیفه را پذیرفته ایم چه حال خوب داشته باشیم چه حال بد باید در جامعه امید آفرینی کنیم.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با اشاره به وظیفه اهالی رسانه در زمینه خبر خوب گفت: باید به جز بیان مشکلات به امید آفری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی معاونت مطبوعاتی در برخورد با رسانه های فاقد مجوز و باجگیر

عزم جدی معاونت مطبوعاتی در برخورد با رسانه های فاقد مجوز و باجگیر