مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 16:352023-08-19دانش

اسامی پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر اعلام شد


اسامی پذیرفته شدگان علمی برای ورود به دوره دکتری از طریق سهمیه استعدادهای درخشان دانشگاه خواجه نصیر برای سال تحصیلی 1402 - 1403 در سایت این دانشگاه به نشانی https: - اسامی پذیرفته شدگان علمی برای ورود به دوره دکتری از طریق سهمیه استعدادهای درخشان دانشگاه خواجه نصیر برای سال تحصیلی 1402 - 1403 در سایت این دانشگاه به نشانی https://kntu.

ac.

ir اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه خواجه نصیر اعلام کرد که پس از اعلام اسامی پذیرفته شدگان علمی برای ورود به دوره دکتری از طریق سهمیه استعدادهای درخشان، فرایند ورود اطلاعات پذیرفته شدگان در پرتال سازمان سنجش آموزش کشور آغاز خواهد شد.

همچنیبن با توجه به اینکه تنها یک دانشگاه امکان ورود اطلاعات پذیرفته شدگان بدون آزمون در پرتال سازمان سنجش را خواهد داشت، چنانچه داوطلبی از دو یا چند دانشگاه پذیرش بدون آزمون(استعدادهای درخشان)را دریافت کرده باشد، باید دانشگاه مورد نظر برای ادامه تحصیل را انتخاب کرده و انصراف خود را در اسرع وقت به سایر دانشگاه ها اعلام کند.

فرایند انصراف از پذیرش در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از طریق سیستم جامع آموزشی گلستان انجام خواهد شد و پذیرفته شدگان (اعم از اصلی و ذخیره)، برای اعالم انصراف می توانند حداکثر تا پایان روز پنجشنبه مورخ دوم شهریور با استفاده از نام کاربری و گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر اعلام شد

اسامی پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر اعلام شد