مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 16:202023-07-24سياسي

تمام واجبات در احیای امر به معروف و نهی از منکر است


امام جمعه خوشاب با بیان اینکه تمام واجبات در احیای امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: اگر موضوع عفاف و حجاب در جامعه حل نشود رنگ و بوی دین در جامعه وجود نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی تیجانی ظهر دوشنبه در مراسم رونمایی از کتاب امر به معروف و نهی از منکر، آموزه های تربیتی قیام سیدالشهدا (ع) با بیان اینکه تمام واجبات در احیای امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار کرد: اگر موضوع عفاف و حجاب در جامعه حل نشود رنگ و بوی دین در جامعه وجود نخواهد داشت.

امام جمعه خوشاب با بیان اینکه ظاهر حجاب فلش و راهنمایی برای انجام واجبات دینی است، افزود: در صورت نبود امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بقیه واجبات دینی نیز سقوط خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه دو تا وظیفه عملی و علمی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد، افزود: بخش علمی آن در حوزه های علمیه و توسط روحانیت انجام می شود و بخش عملی آنرا آحاد مردم و خاص نیروی انتظامی بر عهده دارد که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه پیاده شود.

تیجانی با اظهار اینکه اگر این دو ناقص انجام شوند امر به معروف و نهی از منکر روی زمین نمی ماند و ممکن است نتیجه عکس بگیریم، افزود: امر به معروف و کسی که امر به معروف و نهی از منکر می کند باید به وظیفه خودش آگاهی لازم و کافی داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام واجبات در احیای امر به معروف و نهی از منکر است

تمام واجبات در احیای امر به معروف و نهی از منکر است