مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-14اقتصادي

پرداخت کمک هزینه 30 میلیون تومانی کفن و دفن به کارکنان شهرداری تهران


مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از تخصیص کمک هزینه 30 میلیون تومانی کفن و دفن به کارکنان شهرداری تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد بنی حسن از سرمایه انسانی به عنوان ارزشمندترین منبع سازمانی یاد کرد و گفت: جذب نیروی شایسته و تلاش در جهت بهره گیری از توانمندی و تخصص افراد مهمترین مولفه در جهت تحقق اهداف پیش بینی شده است که البته دستیابی به این امر جز با فراهم سازی شرایط مطلوب رفاهی و ایجاد انگیزه برای کارکنان ممکن نخواهد بود.

بنی حسن با بیان اینکه نبود سیاستهای تشویقی، رخوت، بی انگیزگی، کم کاری و در نتیجه ترک فعالیت نیروی انسانی را موجب خواهد شد، افزود: فراهم سازی شرایط مساعد و برخورداری از حداقل های رفاهی و معیشتی ضمن تاثیر مثبت در نگهداشت سرمایه های سازمانی، افزایش بهره وری و خدمت رسانی موثر را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از جمله اقدامات رفاهی این دوره مدیریت شهری را رونمایی از بسته خرسند ساز و اجرای سیاستهای تشویقی ویژه کارکنان عنوان کرد و یادآور شد: نخستین بسته خرسند ساز در 14 محور و در جهت پاسخگویی به نیازهای درمانی، گردشگری، اقتصادی و شغلی همکاران از آبان ماه سال گذشته در حال اجراست و ان شاالله دومین بسته نیز به زودی رونمایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت کمک هزینه 30 میلیون تومانی کفن و دفن به کارکنان شهرداری تهران

پرداخت کمک هزینه 30 میلیون تومانی کفن و دفن به کارکنان شهرداری تهران