مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 15:352023-08-12پزشكي

تحقیقات اثرگذاری محور اصلی بیست و نهمین جشنواره رازی


معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: تحقیقات اثرگذاری محور اصلی بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، نخستین نشست شورای عالی سیاست گذاری بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی با بررسی آیین نامه اجرایی جشنواره برگزار شد.

ریاست بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی بر عهده بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور است که طی احکامی دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت را به عنوان نائب رییس و دکتر مجید رمضانی را به عنوان دبیر جشنواره سال جاری منصوب کردند.

در نخستین نشست شورای عالی سیاستگذاری جشنواره، دکتر پناهی با تاکید بر پژوهش مسئله محور عنوان کرد: تمام تلاش ها بر این است که هر اقدامی در زمینه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که منجر به حل مسئله ای در کشور شود و یک نیاز سلامت محور را از جامعه رفع کند طبق آیین نامه جشنواره رازی در نظر گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه تاثیرگذاری جزو اهداف جشنواره رازی بیست و نهم است، گفت: میزان اهمیت تاثیرگذاری تحقیقات موجب شده در ارزشیابی دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی نیز به آن توجه ویژه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات اثرگذاری محور اصلی بیست و نهمین جشنواره رازی

تحقیقات اثرگذاری محور اصلی بیست و نهمین جشنواره رازی