مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 14:302023-07-24دانش

افزایش رشته های دانشگاهی با بهره گیری از ظرفیت های محلی


دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با داشتن 10 مرکز و واحد دانشجویی و بیش از هفت هزار دانشجو جزو یکی از بهترین دانشگاه های کشور به شمار می رود.

- رییس دانشگاه پیام نور کشور گفت: دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با داشتن 10 مرکز و واحد دانشجویی و بیش از هفت هزار دانشجو جزو یکی از بهترین دانشگاه های کشور به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم تقی زاده در جلسه دیدار با روسای مراکز، واحدها و اعضای علمی دانشگاه پیام نور سیستان وبلوچستان، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور مورد اقبال مردم در اقصی نقاط کشور و دارای ظرفیت های ویژه است که باعث شده بسیاری از دانشجویان این دانشگاه را برای تحصیل آن را انتخاب کنند که این مسئله رسالت و مسئولیت اجتماعی ما را سنگین تر کرده است.

وی با اشاره شرایط موجود از انجام یک ساماندهی و آمایش در تمامی رشته ها در مجموعه واحدهای دانشگاهی برای مدیریت بهتر امور خبر داد و گفت: با موضوع ادغام این دانشگاه با سایر دانشگاه ها در تمامی نقاط کشور به ویژه این خطه به طور جد مقاومت کرده ایم، در این زمینه دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با داشتن 10 مرکز و واحد دانشجویی و بیش از هفت هزار دانشجو که در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند جزو یکی از بهترین دانشگاه های کشور به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش رشته های دانشگاهی با بهره گیری از ظرفیت های محلی

افزایش رشته های دانشگاهی با بهره گیری از ظرفیت های محلی