مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 16:022023-08-15دانش

62 دانشگاه ایران در نظام ارزشیابی جدید عراق تایید شد


وزارت آموزش عالی عراق در سال 2023 دانشگاه های جهان را ارزشیابی کرده است که در آن 62 دانشگاه ایران برای تحصیل دانشجویان عراقی معتبر شناخته شده است.

- رییس سازمان امور دانشجویان گفت: وزارت آموزش عالی عراق در سال 2023 دانشگاه های جهان را ارزشیابی کرده است که در آن 62 دانشگاه ایران برای تحصیل دانشجویان عراقی معتبر شناخته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان در خصوص نظام ارزشیابی دانشگاه های ایران از سوی کشور عراق در سال 2023 اظهار داشت: وزارت آموزش عالی عراق در سال 2023 دانشگاه های جهان را همانند سال گذشته بر اساس نظام رتبه بندی کیو اس، شانگهای و تایمز ارزشیابی کرده است که در آن 62 دانشگاه ایران برای تحصیل دانشجویان عراقی معتبر شناخته شده اند.

وی با اشاره به این موضوع که وزارت آموزش عالی عراق مانند هر کشور دیگری همه ساله به ارزشیابی دانشگاه های کشورهای مختلف دنیا از جمله ایران مبادرت می ورزد، افزود: با توجه به تبعیت از رتبه بندی سالانه سه نظام کیواس، شانگهای و تایمز برخی دانشگاه ها از نظام ارزشیابی کشور عراق حذف و برخی دیگر اضافه می شوند، به عنوان مثال امسال 29 دانشگاه جمهوری اسلامی به فهرست دانشگاه معتبر این کشور افزوده شد، در حالیکه درسال گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

62 دانشگاه ایران در نظام ارزشیابی جدید عراق تایید شد

62 دانشگاه ایران در نظام ارزشیابی جدید عراق تایید شد