مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-06سياسي

ایجاد همگرایی در دفاع از انقلاب هدف اصلی تشکیل شورای تبلیغات اسلامی است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: این شورا براساس نیاز اساسی کشور به منظور ایجاد همگرایی با هدف دفاع از انقلاب و تحقق شعار انقلاب و به صحنه آوردن مردم که تبلور عینی جمهوری اسلامی است به دستور امام راحل تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سیدمحمد سادات در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همزمان با سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان، اظهار کرد: 12 مردادماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از نهادهای یادگار امام راحل است.

وی از تلاش های فرماندار سنندج در حوزه اقدامات فرهنگی و تبلیغی تقدیر کرد و گفت: تک تک اعضای حاضر در جلسه نقشی تاثیرگذار در حوزه ترویج فرهنگ ارزشی انقلاب و برنامه های شورای تبلیغات اسلامی داشته اند.

وی افزود: شورای تبلیغات اسلامی براساس نیاز اساسی کشور به منظور ایجاد همگرایی با هدف دفاع از انقلاب و تحقق شعار انقلاب و به صحنه آوردن مردم که تبلور عینی جمهوری اسلامی است به دستور حضرت امام راحل تشکیل شد.

وی گفت: این شورا که بیش از 40 سال از عمر آن می گذرد برکات زیادی در به صحنه آوردن مردم و خنثی سازی توطئه های دشمنان داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد همگرایی در دفاع از انقلاب هدف اصلی تشکیل شورای تبلیغات اسلامی است

ایجاد همگرایی در دفاع از انقلاب هدف اصلی تشکیل شورای تبلیغات اسلامی است