مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 00:102023-08-06سياسي

عملیات عمرانی بزرگترین پارک خطی شرق کشور به پایان رسید


شهردار کاشمر از پایان یافتن فاز 4 بلوار سید مرتضی به عنوان بزرگترین پارک خطی شرق کشور در این شهر خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی شهردار کاشمر از پایان یافتن فاز 4 بلوار سید مرتضی به عنوان بزرگترین پارک خطی شرق کشور در این شهر خبر داد.

اصغر کوهسرخی یکشنبه 15 مردادماه، در بازدید خبرنگاران از پروژه های عمرانی شهرداری کاشمر اظهار کرد: یکی از دغدغه های مردم کاشمر، زائران و مسافران وضعیت بهداشتی جنگل سید مرتضی بود که با تلاش های شبانه روزی از سال 1401 ساماندهی و بهسازی جنگل شروع شد و اکنون مراحل پایانی این پروژه دارد به سرانجام می رسد.

وی یکی از مهمترین مشکلات را بحران کم آبی و بی آبی برای آبیاری درختان دانست و بیان کرد: با تلاش های صورت گرفته 19 هزار متر طول شبکه آب رسانی اجرا شد و اکنون آبیاری تمامی درختان جنگل سید مرتضی به صورت قطره ای انجام می شود.

شهردار کاشمر گفت: تاکنون بیش از 80 درصد فضای سبز شهری از شبکه آب شرب جدا شده که از پارسال و امسال این پروژه ها شتاب گرفته است.

سرانه فضای سبز شهری به 17 مترمربع به ازای هر نفر افزایش یافت وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال گذشته تاکنون 30 هزار متر مربع فضای سبز ایجاد شده است، افزود: با احتساب پارک جنگلی سید مرتضی سرانه فضای سبز شهری به 17 مترمربع به ازای هر نفر افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات عمرانی بزرگترین پارک خطی شرق کشور به پایان رسید

عملیات عمرانی بزرگترین پارک خطی شرق کشور به پایان رسید