مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-07سياسي

دستگاه های اجرایی موظف به تهیه بسته های سرمایه گذاری اقتصادی شدند


با تصویب مجلس، دستگاه های اجرایی و استانداری ها موظف به تهیه بسته های سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی مربوط به خود و واگذاری آن به سرمایه گذاران واجد شرایط شدند.

- با تصویب مجلس، دستگاه های اجرایی و استانداری ها موظف به تهیه بسته های سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی مربوط به خود و واگذاری آن به سرمایه گذاران واجد شرایط شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز دوشنبه، ماده 27 طرح تامین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور را تصویب کردند.

ماده 27- دستگاههای اجرایی و استانداری ها با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اتاق اصناف ایران و اتاق تعاون ایران موظفند ظرف مدت شش ماه پس از ابلاغ این قانون، نسبت به تهیه، تصویب و انتشار فهرست بسته های سرمایه گذاری بدون نام در بخش های مختلف اقتصادی مربوط به خود اقدام نموده (با به روز رسانی الزامی در هر شش (6) ماه یکبار) و با رعایت شرایط رقابتی آن ها را به سرمایه گذاران واجد شرایط واگذار نمایند.

در خصوص بسته هایی که قابلیت جذب سرمایه گذار خارجی را دارد، دستگاه اجرایی یا استانداری موظف است مجوز مربوطه را در سامانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی موظف به تهیه بسته های سرمایه گذاری اقتصادی شدند

دستگاه های اجرایی موظف به تهیه بسته های سرمایه گذاری اقتصادی شدند