مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-21اجتماعي

چگونه در آزمون سراسری1402 انتخاب رشته کنیم؟


بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری 1402 به مرحله انتخاب رشته برای داوطلبان کنکور رسیده ایم و انتخاب رشته برای داوطلبان و خانواده داوطلبان بسیار حساس و سرنوشت ساز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، این روز ها بعد از اعلام نتایج  اولیه آزمون سراسری 1402 به مرحله انتخاب رشته برای داوطلبان کنکور رسیده ایم و  انتخاب رشته برای داوطلبان و خانواده داوطلبان بسیار حساس و سرنوشت ساز است.

داوطلبان آزمون سراسری  ابتدا باید برای انتخاب رشته در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.

org و بعد از مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری 1402 با ورود به حساب کاربری خود کار پوشه ابتدا باید کارنامه خود را دریافت کنند.

داوطلبان باید در مرحله بعدی به دور ه هایی که مجاز به انتخاب رشته شدند و براساس رتبه و نمره کل کدرشته های مورد علاقه خود را در فرم پیش نویسی که در دفترچه انتخاب رشته براساس ضوابط و شرایط تکمیل کنند.

* چند نکته مهم در انتخاب رشته:  ـ در این مرحله هر داوطلب می تواند 150 کد رشته محل از گروه آزمایش اصلی، شامل گروه آزمایشی علوم انسانی و ریاضی و فنی، علوم تجربی و گروه های آزمایشی علاقه مند هنر وزبان های خارجی انتخاب کند، انتخاب دانشگاه هایی مانند پیام نور و دانشگاه غیرانتفاعی نیز در همین فرم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه در آزمون سراسری1402 انتخاب رشته کنیم؟

چگونه در آزمون سراسری1402 انتخاب رشته کنیم؟