مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-15اقتصادي

تخلف اضافه بار ناوگان حمل و نقل هرمزگان از 2 برابر عبور کرد


رییس ایمنی و ترافیک راهداری و حمل ونقل جاده ای هرمزگان گفت: تخلف اضافه بار ناوگان حمل و نقل هرمزگان از 2 برابر عبور کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن کامرانی بیان داشت: بارگیری محمولات با وزن بیش از حدمجاز به عنوان تخلف اضافه تناژ محسوب می شود که کنترل ناوگان حمل و نقل کالا در محورهای مواصلاتی استان هرمزگان درحال انجام است به نحوی که طی پنج ماه گذشته 43 فقره تخلفات اضافه تناژ ناوگان حمل و نقل کالا نسبت به تعداد تجهیزات توزین نصب شده، در جاده های استان شناسایی شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 105 درصدی داشته است.

وی افزود: سیستم های توزین (WIM) درحال حرکت وسایل باری درمحورهای جاده ای) بوده که به منظور مدیریت، جمع آوری و تحلیل اطلاعات ترافیکی، کاهش هزینه مربوط به تخریب بدنه راه در اثر عبور بارهای خارج از محدوده و بی قانونی و تسریع در مراحل اعمال قانون، در محورهای استان نصب و راه اندازی شده است.

کامرانی عنوان کرد: در راستای رعایت حمل مجاز بار برای جلوگیری از بروز خسارات به رویه راه و ابنیه فنی به عنوان سرمایه های ملی و افزایش ایمنی تردد ناوگان و کاهش میزان تصادفات و تلفات جاده ای طرح کنترل احتمال اضافه تناژ با همکاری پلیس راه و با تمرکز بر نقاط گلوگاهی تردد ناوگان جاده ای در سراسر استان هرمزگان اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف اضافه بار ناوگان حمل و نقل هرمزگان از 2 برابر عبور کرد

تخلف اضافه بار ناوگان حمل و نقل هرمزگان از 2 برابر عبور کرد