مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 22:352023-08-08سياسي

مجتمع اصحاب هنر و رسانه ماهور در استان مرکزی راه اندازی می شود


تشکیل مجتمع اصحاب رسانه ماهور با هدف رفع مشکلات اصحاب رسانه این استان در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد مخلص الائمه شامگاه سه شنبه در آیین گرامی داشت سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار اظهار داشت: روز خبرنگار بهانه ای است برای تجدید میثاق با آرمان هایی که برای آن بسیار جانفشانی شده و در بستر رسانه می توان آن ها را تقویت کرد و استمرار داد.

استاندار مرکزی افزود: به مشکلات خبرنگاران، سختی ها و کمبودها واقفیم و علیرغم تمام این محدودیت ها برآیند فعالیت ها نشان می دهد که ورای مسائل مادی، تعهد دیگری کار را پیش می برد.

وی در ادامه به مشکلات معیشتی و مسکن خبرنگاران استان مرکزی اشاره کرد و گفت: در طرح مسکن ملی در استان خبرنگارانی که فرم جیم آنان سبز است می توانند از این فرصت استفاده کنند.

مخلص الائمه بیان کرد: تشکیل مجتمع اصحاب رسانه ماهور با هدف رفع مشکلات اصحاب رسانه این استان در دستور کار است و این مجتمع در چهار بخش رشد هسته های نوآور رسانه، خدمات رسانه ای، آموزش حرفه ای رسانه و باشگاه فکری رسانه با نام نواندیش در دستور کار قرار گرفت.

وی، بزرگترین طرح دولت سیزدهم از ابتدای شکل گیری را ترمیم اعتماد مردم عنوان کرد و ادامه داد: در این راستا نقش خبرنگاران در کنار خادمان دولت بسیار مهم و مؤثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع اصحاب هنر و رسانه ماهور در استان مرکزی راه اندازی می شود

مجتمع اصحاب هنر و رسانه ماهور در استان مرکزی راه اندازی می شود