مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 11:462023-07-25سياسي

هلال احمر با بالگرد و اتوبوس برای امداد احتمالی در مراسم یوم العباس آماده شد


حکمت اله هاشمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با استقرار اتوبوس آمبولانس و بالگرد هلال احمر همراه با 10 تیم امدادی کمک های اولیه و امداد هوایی متشکل از 20 نفر اقدام به امدادرسانی برای عزاداران اباعبدالله الحسین در مراسم هشتم محرم می کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: بالگرد هلال احمر از روز شنبه هفته جاری در زنجان مستقر شده است تا در صورت نیاز اقدام به ارائه خدمت کند.

وی گفت: هلال احمر علاوه بر آمادگی کامل برای پوشش امدادی مراسم هیات ها و دسته های عزاداری در مرکز استان در سطح شهرستان های ابهر، خرم دره، خدابنده، ایجرود، ماهنشان و طارم نیز آمادگی کامل برای پوشش امدادی وجود دارد.

هاشمی تاکید کرد: همه امدادگران و نجاتگرانی که اقدام به ارائه خدمات امدادی و بشردوستانه برای عزاداران  می کنند از آموزش های مورد نیاز بهره مند شده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: مدیریت و خروج اضطراری در تجمعات انبوه برای این تیم های امدادی که یکی از آموزش اولیه به شمار می رود، برگزار شده است.

وی افزود: در کنار پوشش امدادی عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) تیم های امداد و نجات در همه پایگاه های جاده ای استان در مسیرهای مواصلاتی در آماده باش برای ارائه خدمات امدادی مورد نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر با بالگرد و اتوبوس برای امداد احتمالی در مراسم یوم العباس آماده شد

هلال احمر با بالگرد و اتوبوس برای امداد احتمالی در مراسم یوم العباس آماده شد