مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-15بين الملل

ماهیگیران غزه، «میدان آزمایش» سلاح های اشغالگران


مسؤول کمیته های ماهیگیران فلسطین اعلام کرد، قایق های ماهیگیران و جان آنها به میدان آزمایش سلاح های ممنوعه بین المللی تبدیل شده که توسط رژیم صهیونیستی ساخته می شود.

- مسؤول کمیته های ماهیگیران فلسطین اعلام کرد، قایق های ماهیگیران و جان آنها به میدان آزمایش سلاح های ممنوعه بین المللی تبدیل شده که توسط رژیم صهیونیستی ساخته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبری فلسطین الیوم، درون گم شد و بیرون زاده شد عبارتی است که ماهیگیر فلسطینی در نوار غزه هر روز وقتی در جستجوی یک لقمه نان با قایق خود وارد دریای غزه می شود، آن را با خون و رنج می نویسد، یک لقمه نانی که در سایه تشدید حملات رژیم صهیونیستی به ماهیگیران فلسطینی مسیرش با خون و فداکاری ها هموار شده و محل کار این ماهیگیران به میدان آزمایش اشغالگران و سلاح های آنها تبدیل شده است.

حرفه ماهیگیری در نوار غزه در صدر فهرست خطرناک ترین مشاغل قرار گرفته است و دلیل این امر طبق معمول ابزار آن نیست، اشغالگران صهیونیستی که بدون محاسبه و نظارت تخریب می کنند، می کشند و بازداشت می کنند حرفه ماهیگیری را به خطرناک ترین کار در نوار غزه تبدیل کرده اند.

به همین دلیل است که ماهیگیر از خانه خود به دریا می رود و مطمئن است که شاید امروز نوبت او باشد که بازداشت یا کشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهیگیران غزه، «میدان آزمایش» سلاح های اشغالگران

ماهیگیران غزه، «میدان آزمایش» سلاح های اشغالگران