مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 12:302023-07-23بين الملل

آخرین خبرها از تل آویو؛ معترضان در خیابان، نتانیاهو در بیمارستان


در حالی که «بنیامین نتانیاهو» راهی بیمارستان شده و طراح تغییرات قضایی را به جانشینی خود تعیین کرده، معترضان امروز وارد ساختمان کنست شدند؛ رهبر مخالفان هم با حمایت از آن ها تاکید کرده که تظاهرات تا لغو کامل این طرح ادامه خواهد داشت.

-   این تعداد از معترضان که از ابتدای تظاهرات [حدودا بیست و هشت هفته پیش] تاکنون بی سابقه ارزیابی شد، بعد از آن در مرکز تل آویو تجمع کرده بود که شهرک نشینان مخالف طرح تغییرات قضایی شب گذشته در مقابل ساختمان کنست، پارلمان رژیم صهیونیستی چادر برپا کرده بودند.

  رسانه های صهیونیستی با انتشار تصاویر این اقدام، نوشتند: معترضان خود را آماده می کنند که در صورت عدم عقب نشینی کابینه، برای چند روز به روند تظاهرات در مقابل کنست ادامه دهند.

خشونت که به عنصر اصلی تظاهرات و آشوب ها در سرزمین های اشغالی تبدیل شده، شب گذشته هم مهمان تجمع های اعتراضی صهیونیست ها بود.

تصاویر منتشرشده در رسانه های منطقه و فضای مجازی نشان می دهد که برخی معترضان صهیونیست حاضر در میدان کاپلان، توسط پلیس تل آویو دستگیر و برخی ها هم طی دستگیری زخمی شده اند.

    در حالی که فردا ائتلاف حکومتی در کنست، تلاش هایش را برای تصویب طرح تغییرات قضایی پیگیری خواهد کرد و امیدوار است که این طرح را در قرائت های دوم و سوم تصویب کند، برخی اتحادیه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از تل آویو؛ معترضان در خیابان، نتانیاهو در بیمارستان

آخرین خبرها از تل آویو؛ معترضان در خیابان، نتانیاهو در بیمارستان