مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 12:252023-07-28سياسي

استان بوشهر غرق در عزا و ماتم شد/ تجمع هیئت های مذهبی


نقاط مختلف شهرها و روستاهای استان بوشهر در روز عاشورا صحنه برپایی مراسم عزای سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) بود.

- بوشهر- نقاط مختلف شهرها و روستاهای استان بوشهر در روز عاشورا صحنه برپایی مراسم عزای سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در عاشورای حسینی، عاشقان و شیفتگان اهل بیت به ویژه عزاداران سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به برپای عزای حسینی پرداختند.

مراسم عزاداری روز عاشورای حسینی در نقاط مختلف شهری و روستایی با مشارکت دلدادگان خاندان عصمت و طهارت حضرت امام حسین علیه السلام با شکوه خاصی برگزار شد.

امروز در امام زادگان شهرها و روستاها و مسیرهای منتهی به این بقاع متبرکه حضور و مشارکت عزاداران حسینی جلوه خاصی از عشق و ارادت مردم استان بوشهر به ائمه طهارت علیه السلام را نشان داد.

دسته های عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام مراسم ویژه ای در عاشورای حسینی در شهر بوشهر برگزار کردند.

برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرک استان بوشهر از دیگر برنامه های این روزها در استان بوشهر است.

برپایی ایستگاه های صلواتی در مسیر عزاداران و توزیع نذری میان آحاد مردم از دیگر آیین روز عاشورای حسینی در استان بوشهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر غرق در عزا و ماتم شد/ تجمع هیئت های مذهبی

استان بوشهر غرق در عزا و ماتم شد/ تجمع هیئت های مذهبی