مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 11:372023-07-25سياسي

گریه علی اصغر ذوالفقار علی در عاشوراست


خبرگزاری فارس - فاطمه احمدی ؛ نمی دانم از کجا باید شروع کرد عمق فاجعه و قیامت عاشورا در سرزمین کربلا را، از کجا فریاد باید زد اوج مظلومیت شهدای بنی هاشم را، چگونه توصیف کرد عطش خاندان رسول الله (ص) در کویر برهوت نینوا را.

اما خوب می دانم که محور این همه مظلومیت در کجا خلاصه شده، می دانم که چشمان گریان علی آغاز واقعه بود .

این همه قساوت قلب از کجاست؟ چه کسی می توانست آن قدر قسی القلب باشد که شیون یک نوزاد در گهواره را بشنود و خود را به عالم خواب بزند، حرامیان یا خواب بودند یا که خود را به خواب زده بودند که اگر خواب می بودند صدای زاری علی از عطش کویر بیدارشان می کرد و حتی الامکان جرعه ای آب به این فرشته نالان می دادند اما خدا نکند که کسی خود را به خواب بزند، حرامیان بنی امیه خود را به خواب زده بودند و خود نیز باورشان شده بود در راه خدا می جنگند؛ باورشان شده بود که امیرالمؤمنینشان معاویه ملعون است نه فرزند حیدر که اگر خواب نبرده بودتشان این گونه یاغی نمی شدند و پست طینت که گریه علی رامشان نکند.

به راستی علی به کدامین گناه کشته شد؟ (تکویر/9) به راستی علی کدام موری را آزرده بود و کدام زبان به ناسزا گفتن بازکرده بود که این گونه باید گلویش چاک می خورد از نامردمی و بی شرافتی یزیدیان پست؟ بزرگ ترین ذبح حسین (ع) سلام بر تو علی، سلام بر نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گریه علی اصغر ذوالفقار علی در عاشوراست

گریه علی اصغر ذوالفقار علی در عاشوراست