مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 14:402023-07-28سياسي

امام حسین(ع)اسلام را تضمین کرد/بایدبا نهضت عاشورا بیشتر آشنا شویم


نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه امام حسین (ع) اسلام را تضمین کرد، گفت: ما احتیاج داریم هر چه بیشتر با نهضت حسینی آشنا شویم.

- خرم آباد - نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه امام حسین (ع) اسلام را تضمین کرد، گفت: ما احتیاج داریم هر چه بیشتر با نهضت حسینی آشنا شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های این هفته نمازجمعه خرم آباد در مصلای الغدیر این شهر با سفارش همگان به تقوای الهی، اظهار داشت: امروز روز دهم محرم و عاشورای حسینی (ع) است، ما احتیاج داریم هر چه بیشتر با نهضت حسینی آشنا شویم، در این دنیای پر از ظلم، فساد و…، معارف حسینی و آزادگی حسینی است که نجات بخش است، در مقابل ابزارهای گوناگون دشمنان، جبهه کفر، نظام سلطه، این محرم و صفر، نهضت حسینی و عاشورای حسینی است که می تواند با بهره برداری کامل امت اسلامی و به خصوص شیعه را به ساحل نجات برساند و جبهه کفر را تا کنون مات و مبهوت و مغلوب کرده است.

وی عنوان کرد: در مجالس حسینی است که راه دفاع از حق و مقاومت را انسان یاد می گیرد، چگونه در مقابل ظالمان و ستمگران بایستد و قدم علم کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان، گفت: در مکتب حسین ابن علی (ع) است که شیعه و آزادگان این را یاد می گیرند، لذا باید محرم و صفر را تمام شده در این ده روز حساب نکرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام حسین(ع)اسلام را تضمین کرد/بایدبا نهضت عاشورا بیشتر آشنا شویم

امام حسین(ع)اسلام را تضمین کرد/بایدبا نهضت عاشورا بیشتر آشنا شویم