مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-01اجتماعي

دانش آموزان تشکیلاتی بهترین ظرفیت برای ترویج عملی فرهنگ مطالعه هستند


مدیر سازمان دانش آموزی لرستان گفت: دانش آموزان تشکیلاتی بهترین ظرفیت برای جذب دانش آموزان دیگر به کتابخانه ها برای ترویج عملی فرهنگ مطالعه هستند.

- ایسنا/لرستان مدیر سازمان دانش آموزی لرستان گفت: دانش آموزان تشکیلاتی بهترین ظرفیت برای جذب دانش آموزان دیگر به کتابخانه ها برای ترویج عملی فرهنگ مطالعه هستند.

محسن امیری خواه در نشست امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی و سازمان دانش آموزی لرستان با اشاره به برنامه هایی که در زمینه فعالیت های فرهنگی مرتبط با کتاب و کتاب خوانی در سازمان دانش آموزی استان رخ داده است، اظهار کرد: کتاب و کتاب خوانی در دین مبین اسلام از اهمیت و جایگاه والایی برخوردار است و این سازمان همانند سایر نهادهای فرهنگی وظیفه دارد در توسعه این امر مقدس و ارزشمند همکاری و مشارکت داشته باشد.

وی ادامه داد: دانش آموزان تشکیلاتی بهترین ظرفیت برای جذب دانش آموزان دیگر به کتابخانه ها برای ترویج عملی فرهنگ مطالعه هستند.

امیری خواه افزود: دعوت به کتاب امر به معروف است و چه بهتر که این دعوت عملی باشد تا تأثیر بیشتری داشته باشد، بهتر است با برنامه های دانش آموز محوری همچون پویش ها و رخدادهای کتاب خوانی، معرفی، نقد و حاشیه نویسی کتاب، قصه خوانی و تولید محتوا چندرسانه ای به دنبال فضایی پر جنب و جوش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان تشکیلاتی بهترین ظرفیت برای ترویج عملی فرهنگ مطالعه هستند

دانش آموزان تشکیلاتی بهترین ظرفیت برای ترویج عملی فرهنگ مطالعه هستند