مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-05ورزشي

«بوی خوش اسفند» در کتابفروشی ها پیچید


کتاب «بوی خوش اسفند؛ خاطرات شفاهی اکرم خان محمدی، از مربیان پرورشی دهه شصت» نوشته فاطمه تیلونتن توسط انتشارات راه یار منتشر و راهی بازار نشر شد.

- کتاب بوی خوش اسفند؛ خاطرات شفاهی اکرم خان محمدی، از مربیان پرورشی دهه شصت نوشته فاطمه تیلونتن توسط انتشارات راه یار منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب بوی خوش اسفند؛ خاطرات شفاهی اکرم خان محمدی، از مربیان پرورشی دهه شصت نوشته فاطمه تیلونتن به تازگی توسط انتشارات راه یار منتشر و روانه بازار نشر شده است.

در هشتم اسفند 1358 با تدبیر شهیدان رجایی و باهنر، نهاد امور تربیتی در آموزش وپرورش و متناسب با اهداف نظام اسلامی بنیان نهاده شد.

اهمیت این تدبیر زمانی روشن می شود که بدانیم در آن زمان آموزش وپرورش و مدارس کشور، علاوه بر گرفتاری های ناشی از نظام تربیتی شاهنشاهی، میدان تاخت و تاز گروه ها و گروهک های سیاسی و حتی مسلّحانه بود؛ لذا این نهاد انقلابی در دهه 60 تبدیل به محور فعالیت های تربیتی، فرهنگی و هنری در مدارس کشور شد و مربیان پرورشی، اصلی ترین مسئولان پیگیری تحقق آرمان های انقلاب اسلامی در مدارس بودند.

تشکیل و ساماندهی هزارها گروه هنری، مانند سرود، تئاتر، شبکه تولید و پخش فیلم و مقابله با فعالیت های گروهک ها، حضور در جنگ و پشتیبانی از جنگ، ارتباط با خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بوی خوش اسفند» در کتابفروشی ها پیچید

«بوی خوش اسفند» در کتابفروشی ها پیچید