مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 08:052023-08-11اقتصادي

تخلفات صنف طلا و جواهر در آذربایجان شرقی رو به افزایش است


مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با بیان اینکه تخلفات صنف طلا و جواهر در استان رو به افزایش است، گفت: راه اندازی گشت های مشترک فروشندگان فلزات گرانبها ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صمد حضرتی در جلسه هماهنگی تعزیرات حکومتی در ارتباط با ضوابط فلزات گرانبها، افزود: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای متعدد مردم در خصوص بروز تخلفات متعدد در این حوزه باید گشت های مشترک بازرسی با حضور در بازار طلا و جواهرات استان نسبت به بررسی این موضوع اقدام کنند.

وی با بیان اینکه گزارش های مردمی حاکی از بروز تخلفات عمده در زمینه فروش طلا و جواهرات تقلبی، گرانفروشی و کم فروشی است، اظهار کرد: اتحادیه مربوطه به تمامی اصناف زیر مجموعه خود اطلاع رسانی کرده و آنان را از موضوع مطلع کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر پس از اطلاع رسانی و اقدام اولیه نسبت به آماده سازی تیم بازرسی به همراه نفراتی از اداره کل تعزیرات حکومتی گشت مشترک راه اندازی کند.

حضرتی، ادامه داد: این گشت ها باید به صورت مستمر در بازار طلا و جواهرات حضور یافته و در صورت مشاهده تخلف، با متخلفان برخورد قانونی لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات صنف طلا و جواهر در آذربایجان شرقی رو به افزایش است

تخلفات صنف طلا و جواهر در آذربایجان شرقی رو به افزایش است