مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-14بين الملل

پمپئو: به ازای هر شهروند آمریکایی یک میلیارد دلار به ایران باج می دهیم


ما در واقع با این توافق به ایرانی ها گفته ایم، به ازای هر آمریکایی که می گیرید، دولت بایدن یک میلیارد دلار به شما می دهد.

- پمپئو گفت: ما در واقع با این توافق به ایرانی ها گفته ایم، به ازای هر آمریکایی که می گیرید، دولت بایدن یک میلیارد دلار به شما می دهد.

مایک پمپئو وزیر خارجه سابق آمریکا از توافق مبادله زندانیان بین دولت بایدن و ایران انتقاد کرد و آن را نوعی باج دهی و تشویق گروگانگیری شهروندان آمریکایی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، پمپئو در مصاحبه ای با شبکه محافظه کار فاکس آمریکا، با انتقاد از توافق مبادله زندانیان با ایران، گفت: این واقعا خطرناک است.

این برای کشورهای خلیج فارس خطرناک است، برای اسراییل هم خطرناک است.

پمپئو گفت که پرداخت مالی به ایران بابت آزادی زندانیان آمریکایی فقط گروگانگیری بیشتر را تشویق می کند و مدعی شد که این پرداخت مالی اقتصاد آنها را می سازد.

پمپئو گفت: ما در واقع با این توافق به ایرانی ها گفته ایم، به ازای هر آمریکایی که می گیرید، دولت بایدن یک میلیارد دلار به شما می دهد.

مقامات دولت بایدن در واکنش به انتقادهای مخالفان داخلی خود می گویند این توافق هنوز نهایی و اجرایی نشده و دولت بایدن در همکاری با وزارت خزانه داری خود نهایت تلاش را خواهند کرد تا اطمینان یابند منابع آزاد شده ایران تنها ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پمپئو: به ازای هر شهروند آمریکایی یک میلیارد دلار به ایران باج می دهیم

پمپئو: به ازای هر شهروند آمریکایی یک میلیارد دلار به ایران باج می دهیم