مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 00:202023-08-03ورزشي

ادامه شگفتی ها در جام جهانی فوتبال زنان / حذف آلمان مثل برزیل، آرژانتین و ایتالیا


آلمان که از دو بازی پیشین خود یک پیروزی و یک شکست کسب کرده بود، می توانست با برد مقابل نماینده آسیا به مرحله بعدی این مسابقات راه یابد اما سونامی حذف تیم های بزرگ در این رقابت ها ادامه یافت و آلمانی ها نتوانستند به نتیجه ای بهتر از 1-1 در مقابل کره جنوبی دست یابند.

- آلمان که از دو بازی پیشین خود یک پیروزی و یک شکست کسب کرده بود، می توانست با برد مقابل نماینده آسیا به مرحله بعدی این مسابقات راه یابد اما سونامی حذف تیم های بزرگ در این رقابت ها ادامه یافت و آلمانی ها نتوانستند به نتیجه ای بهتر از 1-1 در مقابل کره جنوبی دست یابند.

   با صعود تیم های مراکش و کلمبیا مرحله گروهی جام جهانی فوتبال زنان 2023 به پایان رسید و 16 تیم راه یافته به دور بعدی مشخص شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز، در روز پایانی مرحله مقدماتی جام جهانی 2023 زنان که به صورت مشترک در دو کشور استرالیا و نیوزیلند برگزار می شود دو بازی باقیمانده از گروه H برگزار شد.

در این چارچوب دو تیم آلمان و کره جنوبی به مصاف یکدیگر رفتند و کلمبیا که از پیش صعود خود را قطعی کرده بود با مراکش دیدار کرد.

  آلمان که از دو بازی پیشین خود یک پیروزی و یک شکست کسب کرده بود، می توانست با برد مقابل نماینده آسیا به مرحله بعدی این مسابقات راه یابد اما سونامی حذف تیم های بزرگ در این رقابت ها ادامه یافت و آلمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه شگفتی ها در جام جهانی فوتبال زنان / حذف آلمان مثل برزیل، آرژانتین و ایتالیا

ادامه شگفتی ها در جام جهانی فوتبال زنان / حذف آلمان مثل برزیل، آرژانتین و ایتالیا