مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 13:302023-07-30اقتصادي

تولید 250 میلیون نهال در کشور


معاون وزیر جهادکشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: از نیمه دوم اسفند پارسال تاکنون 250 میلیون نهال در کشور تولید شده است.

- ایسنا/هرمزگان معاون وزیر جهادکشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: از نیمه دوم اسفند پارسال تاکنون 250 میلیون نهال در کشور تولید شده است.

عباسعلی نوبخت صبح امروز (هشتم مردادماه) در بازدید از نهالستان باغو بندرعباس، افزود: در نخستین سال اجرای طرح ملی چهارساله کاشت یک میلیارد درخت، از نیمه دوم اسفندماه پارسال تاکنون 250 میلیون نهال در کشور تولید و آماده کاشت شده است که با این میزان، از تعهدات مان جلوتر هستیم.

وی با اشاره به اینکه این طرح با استفاده از ظرفیت نهالستان های دولتی و خصوصی کشور اجرا می شود، اظهار کرد: به طور میانگین سالانه 250 میلیون اصله درخت یا نهال در کشور تولید و کشت می شود.

معاون وزیر جهادکشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور عنوان کرد: هرمزگان در تولید و کاشت نهال پیشرو است و باتوجه به موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی تاکنون توانسته از میزان تعهد تولید پنج میلیون و 500 هزار نهال در سال به مرز شش میلیون و 500 هزار نهال برسد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 250 میلیون نهال در کشور

تولید 250 میلیون نهال در کشور