مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-05سياسي

مادر شهیدان «صفری مطلق» به فرزندان شهیدش پیوست


حاجیه خانم «فاطمه ملاحسنی» مادر گرامی شهیدان «محسن و هیبت اله صفری مطلق» از استان البرز پس از سال ها فراق از فرزندان شهیدش دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

- ایسنا/البرز حاجیه خانم فاطمه ملاحسنی مادر گرامی شهیدان محسن و هیبت اله صفری مطلق از استان البرز پس از سال ها فراق از فرزندان شهیدش دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حاجیه خانم فاطمه ملاحسنی مادر گرامی شهیدان محسن و هیبت اله صفری مطلق از شهرستان اشتهارد استان البرز، جمعه 13 مردادماه پس از سال ها فراق از فرزندان شهیدش دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

مراسم تشییع و تدفین پیکر این مادر والامقام صبح امروز شنبه 14 مردادماه از ساعت 10 از میدان جانبازان شهرک طالقانی شهرستان اشتهارد به سمت گلزار شهدای محله صیادیه تشییع و در این گلزار، در جوار فرزند شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

گفتنی است شهید محسن صفری مطلق متولد یکم مهرماه سال 1333، دهم اردیبهشت ماه سال 1361 در عملیات بیت المقدس در فکه براثر اصابت ترکش و شهید هیبت اله صفری مطلق متولد یکم شهریورماه سال 1341، بیست و یکم بهمن ماه سال 1360 در چذابه در درگیری مستقیم با دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

شایان ذکر است شهید محسن صفری مطلق در گلزار شهدای محله صیادیه و شهید هیبت اله صفری مطلق در گلزار شهدای امام زاده ام کبری(س) و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر شهیدان «صفری مطلق» به فرزندان شهیدش پیوست

مادر شهیدان «صفری مطلق» به فرزندان شهیدش پیوست