مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-02ورزشي

تصویر حکم رییس جمهور به سرپرست جدید وزارت ورزش و جوانان


اهتمام به «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی»، «قانون مداری»، «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی» و تعامل با هیات وزیران مهمترین وظایف سرپرست وزارت ورزش است.

- اهتمام به عدالت محوری ، روحیه انقلابی ، مردم داری ، پاکدستی و فسادستیزی ، قانون مداری ، مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی و تعامل با هیات وزیران مهمترین وظایف سرپرست وزارت ورزش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیومرث هاشمی روز سه شنبه 10 مرداد با حکم ابراهیم رییسی رییس جمهور به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان انتخاب و معرفی شد.

در بخشی از حکم آیت الله سید ابراهیم رییسی خطاب به کیومرث هاشمی آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری ، روحیه انقلابی ، مردم داری ، پاکدستی و فسادستیزی ، قانون مداری ، مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی و تعامل با هیات محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.

توفیقات روزافزون آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمانهای نظام اسلامی و بویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویر حکم رییس جمهور به سرپرست جدید وزارت ورزش و جوانان

تصویر حکم رییس جمهور به سرپرست جدید وزارت ورزش و جوانان