مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-21سياسي

سرلشکر باقری: قدرت های نظامی جهان به دنبال دستاورد های دفاعی ایران هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیرو های مسلح در پیامی خطاب به امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح، - وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایرانبا سلام و تحیات.

فرا رسیدن سی ویکم مرداد روز صنعت دفاعی کشور را به جنابعالی، مسئولان، متخصصان و آحاد کارکنان جهادگر، خدوم و متعهد حوزه صنعت دفاعی ایران اسلامی که منبع تولید امید، انگیزه، آرمان و اراده نسل جوان نیرو های مسلح برای خلق عظمت های بیشمار و تاریخ ساز برای آینده ایران و ایرانی است، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

انقلاب قدرت آفرین و بالندگی و پیشرفت های رخداده در حوزه صنعت دفاعی کشور پس از دوران سیاه و حقارت آمیز پهلوی که در باتلاق وابستگی به امریکا و تحت مدیریت مستشاران غربی بود، امروزه به گونه ای شکوهمند، اقتدارآمیز، بازدارنده و منطبق بر پیشرفت های فناوری در سطح جهانی به سوی قله های پیشرفت به پیش می رود.

بحمدالله امروز نیرو های مسلح در زمینه های مختلف دفاعی به رغم محدودیت ها، تحریم ها، بدعهدی ها و کارشکنی های بیگانگان با تکیه بر جوانان نخبه و دانشمندان متعهد و جهادی این مرز و بوم در یک منظومه هماهنگ، با دستیابی به دانش، فناوری و سامانه های پیشرفته و سطح بالا به موفقیت های تصمیم ساز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: قدرت های نظامی جهان به دنبال دستاورد های دفاعی ایران هستند

سرلشکر باقری: قدرت های نظامی جهان به دنبال دستاورد های دفاعی ایران هستند