مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 17:352023-08-05بين الملل

میانجیگری فرانسه بین حزب الله و رژیم صهیونیستی نتیجه دارد؟


با تشدید تنش ها در مرزهای جنوبی لبنان، فرانسه به دنبال ورود به خط مذاکره رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان به منظور توقف درگیری های احتمالی است.

- با تشدید تنش ها در مرزهای جنوبی لبنان، فرانسه به دنبال ورود به خط مذاکره رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان به منظور توقف درگیری های احتمالی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ابتکارعمل پاریس در حالی صورت می گیرد که همه راه حل های پیشنهادی فرانسه برای بحران های لبنان شکست خورده است اما برای حفظ منافع اقتصادی خود به ویژه با توجه به اینکه شرکت توتال اکتشاف گاز در بلوک های لبنان را انجام می دهد، وارد مذاکرات میان حزب الله و رژیم صهیونیستی شده است.

برخی از تحلیلگران سوالاتی را در مورد موفقیت این مداخله فرانسه مطرح کرده اند، به ویژه اینکه حزب الله محکم روی موضع خود ایستاده است و از سوی دیگر رژیم صهیونیستی از بحران های داخلی شدیدی رنج می برد که به تشکیلات نظامی آن نیز رسیده است.

ضعف فرانسه نبیه عواضه، پژوهشگر لبنانی در امور رژیم صهیونیستی گفت: فرانسه تلاش می کند از ابتکار خود برای حل مشکل خلاء ریاست جمهوری لبنان استفاده کند که در مورد نامزدی سلیمان فرنجیه، رییس جریان المرده با حزب الله هم نظر بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانجیگری فرانسه بین حزب الله و رژیم صهیونیستی نتیجه دارد؟

میانجیگری فرانسه بین حزب الله و رژیم صهیونیستی نتیجه دارد؟