مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 22:302023-08-22سياسي

بیانیه جبهه پایداری جنوب تهران در خصوص عوامل وقوع حادثه «خلازیر»


در پی وقوع حادثه فرو ریختن ساختمان های نیمه ساخته در شهرک احمدیه محله خلازیر تهران، جبهه پایداری جنوب تهران بیانه ای صادر کرد.

- بیانیه جبهه پایداری جنوب تهران در خصوص عوامل وقوع حادثه خلازیر ایسنا/تهران در پی وقوع حادثه فرو ریختن ساختمان های نیمه ساخته در شهرک احمدیه محله خلازیر تهران، جبهه پایداری جنوب تهران بیانه ای صادر کرد.

جبهه پایداری جنوب تهران با عنوان بیانیه تحلیلی جبهه پایداری جنوب تهران در خصوص عوامل اصلی وقوع حادثه خلازیر متنی را منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: با گذشت قریب به 15 روز از وقوع حادثه غم بار فرو ریختن ساختمان های نیمه ساخته در شهرک احمدیه محله خلازیر واقع در منطقه 19 تهران، که موجب شهادت و جانباختن تعدادی از شهروندان عزیزمان گردید، جا دارد ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدیده، در فضایی به دور از هیجانات و احساسات اولیه، نکاتی در خصوص عوامل وقوع این حادثه مطرح نماییم.

باید بپذیریم که در شرایط اقتصادی سختی که طی سال های اخیر برای عموم مردم خصوصاً قشر مستضعف جامعه رقم خورده است، باعث شده تا بخش مهمی از جامعه در تأمین مسکن دچار مشکلات عدیده شوند و از همین رو ضمن کوچ به حاشیه و جنوب شهر همچنان از تهیه یک مسکن عاجز مانده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه جبهه پایداری جنوب تهران در خصوص عوامل وقوع حادثه «خلازیر»

بیانیه جبهه پایداری جنوب تهران در خصوص عوامل وقوع حادثه «خلازیر»