مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 11:402023-07-27بين الملل

افسر سابق اطلاعاتی آمریکا در کنگره : خلبان بشقاب پرنده انسان نبود


یکی از شهادت دهندگان در جلسه ای که یکی از کمیته های نظارتی مجلس نمایندگان آمریکا برگزار کرد مدعی شد که دولت آمریکا بقایای یک «موجود بیولوژیکی غیرانسان» را که خلبان یک بشقاب پرنده بوده است، - افسر سابق اطلاعاتی آمریکا در کنگره : خلبان بشقاب پرنده انسان نبود یکی از شهادت دهندگان در جلسه ای که یکی از کمیته های نظارتی مجلس نمایندگان آمریکا برگزار کرد مدعی شد که دولت آمریکا بقایای یک موجود بیولوژیکی غیرانسان را که خلبان یک بشقاب پرنده بوده است، در اختیار دارد.

در جلسه جنجالی کنگره گفته شد که دولت بشقاب پرنده دارد، سرنشینان بشقاب پرنده ها انسان نیستند، آن ها سرعت مافوق صوت دارند، لازم است راه ارتباطی با فرازمینی ها ساخته شود و تسمخر شاهدان پایان یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایندیپندنت فارسی سه افسر نظامی سابق ایالات متحده بامداد پنجشنبه پنجم مرداد به وقت ایران در جلسه ای که یکی از کمیته های نظارتی مجلس نمایندگان آمریکا برگزار کرد، شهادت دادند که دولت این کشور درباره اشیای پرنده ناشناس (Unidentified flying objects) نسبت به آنچه تاکنون منتشر شده است، اطلاعات بیشتر و متفاوتی دارد.

یکی از شهادت دهندگان در این جلسه مدعی شد که دولت آمریکا بقایای یک موجود بیولوژیکی غیرانسان را که خلبان یک بشقاب پرنده بوده است، در اختیار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افسر سابق اطلاعاتی آمریکا در کنگره : خلبان بشقاب پرنده انسان نبود

افسر سابق اطلاعاتی آمریکا در کنگره : خلبان بشقاب پرنده انسان نبود