مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 22:352023-08-09اقتصادي

تخصیص آب برای استان زنجان از رودخانه قزل اوزن غیرعادلانه است


رییس شورای اسلامی استان زنجان گفت: سرمایه گذاری در حفظ منابع آبی استان زنجان انجام نشده و تخصیص آب برای این استان از رودخانه قزل اوزن غیرعادلانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر زنجان اظهار کرد: روز خبرنگار یادبود روشنگری و روز روایت کنندگان حقیقت است که بدون چشم داشت، افکار عمومی را با حقایق آشنا می کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم از مسئولان ارشد استان انتظار دارند که در پیگیری مطالبات آن ها همت لازم را داشته باشند، ابراز کرد: یکی از این مطالبات توزیع متوازن اعتبارات است؛ چراکه شاخص های توسعه هر شهرستان با شاخص های کشوری و استانی متفاوت است.

رییس شورای اسلامی استان زنجان با تأکید بر اینکه مجموعه قوانین و مقررات در سطح کلان باید متناسب با شرایط اقلیمی و جغرافیایی هر منطقه تدوین و ابلاغ شود، عنوان کرد: نبود شرایط در یک منطقه باعث افت کیفیت در یک پروژه و عدم استفاده صحیح از منابع می شود.

وی به محدودیت زمانی در پروژه های عمرانی استان زنجان با توجه به شرایط آب و هوایی سرد حاکم بر این منطقه اشاره کرد و گفت: قوانین برای استان های سردسیر مثل استان های جنوبی و گرمسیر است در حالی که شرایط کاری تفاوت های زیادی دارد.

عابدینی به بازنگری و اصلاح قوانین متناسب با فرآیندهای اجرایی تأکید کرد و افزود: وجود خلاء های قانونی، تعدد قوانین، قان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص آب برای استان زنجان از رودخانه قزل اوزن غیرعادلانه است

تخصیص آب برای استان زنجان از رودخانه قزل اوزن غیرعادلانه است