مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 21:552023-07-23اجتماعي

درخشش دانش آموزان و معلمان استان سمنان در جشنواره نوجوان سالم


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان از درخشش 12 دانش آموز و معلم در دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان علی اکبر عرب خراسانی، از برگزاری اختتامیه دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم یاریگران زندگی به میزبانی استان فارس خبر داد و اظهار کرد: در این آیین که به صورت بر خط در کشور برگزار شد، از صاحبان آثار برگزیده تقدیر به عمل آمد.

وی با بیان اینکه در مجموع یک هزار و 200 اثر به دبیرخانه استانی دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم ارسال شده بود، گفت: تعداد 59 اثر به مرحله کشوری راه یافتند که از این تعداد استان سمنان حائز 12 رتبه برتر کشوری شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: دانش آموزان بردیا شمس آبادی رتبه اول رشته نقاشی، محمدطاها منصور سمایی رتبه دوم فیلم کوتاه، عاطفه نظری رتبه سوم در رشته گرافیک را از آن خود کردند.

عرب خراسانی افزود: در بخش مقاله نویسی یسنا ترحمی ، ایده پردازی فاطمه رحیمیان ، پویانمایی امیرمحمد حسنان ، بازی های رایانه ای یکتا رزم پور و در رشته عکاسی یاسمین رضا کاظمی شایسته تقدیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش همکاران خانم ها زینب عموزاده و مریم ملک در شته فیلم تدریس پیشگیری و زهرا صیادجو، سیدب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش دانش آموزان و معلمان استان سمنان در جشنواره نوجوان سالم

درخشش دانش آموزان و معلمان استان سمنان در جشنواره نوجوان سالم