مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 17:202023-07-31اقتصادي

استاندار تهران: فروشندگان گازوییل با قیمت گزاف، منتظر برخورد شدید باشند


کسانی که سهمیه سوخت مصارف کشاورزی و برخی صنایع خارج از شهرک صنعتی را به محل دیگری برای فروش با قیمت گزاف انتقال می دهند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، علیرضا فخاری استاندار تهران عصر امروز در جلسه ستاد تسهیل استان تهران که در شهرک صنعتی شمس آباد برگزار شد، اظهار کرد: امروز بازدیدی از کارخانه های تولیدی داشتیم که برخی واحدها نیازمند منابع مالی برای سرمایه گذاری های جدید بودند و برخی نیز تسهیلاتی برای توسعه واحدهای خود نیاز داشتند که موانعی در این راستا وجود داشت.

  وی با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی گفت: برخی از مجموعه ها برای رفع موانع از لحاظ تأمین مواد اولیه نیازمند اعتبارهایی بودند که تصمیماتی در این رابطه اتخاذ شد و در حوزه تأمین انشعابات آب و برق نیز مشکلاتی وجود داشت که با حضور مدیران دستگاه ها رسیدگی لازم انجام شد.

استاندار تهران ادامه داد: برخی از واحدها نیز در زمینه مسائل زیست محیطی مشکلاتی داشتند که با مداخله و ارائه تسهیلات اداره محیط زیست اقدام لازم صورت گرفت.

فخاری تصریح کرد: مسائلی نیز در زمینه تامین اجتماعی و مالیات متناسب با سهم درآمد مطرح شد که تأکید بر بررسی مجدد این موضع صورت گرفت.

وی ادامه داد: تأمین سوخت به عنوان جایگزین تأمین انرژی در فاصله زمانی باقیمانده تا زمستان به منظور جبران کسری برق م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: فروشندگان گازوییل با قیمت گزاف، منتظر برخورد شدید باشند

استاندار تهران: فروشندگان گازوییل با قیمت گزاف، منتظر برخورد شدید باشند