مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-17سياسي

آزادگان با ایثار خود درس مقاومت و ایثارگری دادند


فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی( عج) زنجان با اشاره با ایثار و مقاومت قهرمانانه آزادگان در زندان های رژیم بعثی گفت: آزادگان درس ایثارگری و مقاومت را به همه ملت ایران آموختند.

- سردار محمدرضا عباسی، فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی( عج) زنجان در گفت وگو با فارس به مناسبت فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با اشاره با ایثار و مقاومت قهرمانانه آزادگان در زندان های رژیم بعثی اظهار داشت: آزادگان درس ایثارگری و مقاومت را به همه ملت ایران آموختند.

فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی( عج) زنجان ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن، آزادگان را قهرمانانی توصیف کرد که در دوران اسارت صفحات زرین در تاریخ به جا گذاشتند.

وی با بیان اینکه آزادگان با اعتقاد به خدا و ریشه داشتن در معنویت حیثیت خودشان را به رخ جهانیان کشیدند و از ارزش ها و اهداف خود دفاع کردند، ادامه داد: آزادگان با عشق و ارادت به امام و مسیری که بر اساس اعتلای به آن جان خویش را بساط کردند سرافراز شدند که امام راحل (ره) فرمودند با هیچ قلمی نمی شود عظمت این انسان های شریف را بیان کرد و به تصویر کشید و آنها سرمایه های مهم انسانی این نظام هستند که با افتخار برگشتند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان با ایثار خود درس مقاومت و ایثارگری دادند

آزادگان با ایثار خود درس مقاومت و ایثارگری دادند