مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 19:052023-08-09حوادث

تهران چند آتش نشان داوطلب دارد؟


معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، آتش نشانان داوطلب را به منزله یک بازوی کمکی مهم برای آتش نشانان در هنگام حوادث توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدجلال ملکی در مراسم پایان دوره سطح A آتش نشانان داوطلب که ظهر امروز در ساختمان مرکزی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران برگزار شد، با ضمن قدردانی از تلاش آتش نشانان داوطلب در طول این سال ها گفت: 200 نفر از آتش نشانان داوطلب شهر تهران، امروز دوره سطح A آتش نشان داوطلب را با موفقیت سپری کردند و این برگ زرینی در تاریخ آتش نشانی و ایمنی شهر تهران است.

وی افزود: وجود آتش نشان داوطلب در هر خانواده به معنای خود امدادی در محل زندگی و ساختمان محل سکونت فرد است که امیدواریم براساس شعار هر خانواده یک آتش نشان به این اهداف نزدیک تر شویم و این موضوع به ارتقای سطح فرهنگ ایمنی کمک کند.

از زمان جذب آتش نشانان داوطلب در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران انسجام و فعالیت خاصی برای جهت بخشی و ساماندهی آن انجام نشده بود اما با مدیریت جدید موضوع آتش نشانان داوطلب سطح A شکل دیگری به خود گرفت و 200 نفر از سطح B به سطح A ارتقا پیدا کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه امیدواریم سطح دیگر آتش نشانان داوطلب نیز با طی کردن دوره های آموزشی ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران چند آتش نشان داوطلب دارد؟

تهران چند آتش نشان داوطلب دارد؟