مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-20اقتصادي

اجرای طرح مسکن ملی در 22 هکتار از اراضی مرکز شهرستان خوشاب


فرماندار خوشاب با اشاره به پیگیری و طی مراحل قانونی اجرای مسکن ملی در این شهرستان گفت: این طرح در 22 هکتار از اراضی شهرستان انجام و مرحله اول واگذاری به افراد محقق شده است.

- محمود شم آبادی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: 41 نفر در مرحله مقدماتی ثبت طرح مسکن ملی در شهرستان خوشاب از طریق سامانه اداره راه و شهرستان سازی ثبت نام و با تکمیل پرونده در مرحله معرفی به بانک برای دریافت تسهیلات 550 میلیون تومانی ساخت مسکن ملی با بهره بانکی 18 درصد و دریافت وام 200 میلیون تومانی قرض الحسنه هستند.

فرماندار خوشاب با بیان اینکه طرح مسکن ملی شهرستان خوشاب در 22 هکتار زمین اراضی شهر سلطان آباد، مرکز شهرستان خوشاب از سمت ورودی جاده روستای رباط جز به این شهر در جوار شهدای گمنام و پارک گردشگری جانمایی و مراحل قانونی واداری آن طی شده است، گفت: تمام مراحل اداری و قانونی 305 قطعه زمین 200 متری گذرانده شده است و وضعیت 41 واحد از آنها برای واگذاری به 41 نفر که در سامانه مسکن ملی در سامانه اداره راه و شهر سازی ثبت نام کرده بودند تعیین و مراحل اولیه آن با قرعه کشی برای واگذاری مشخص شده است.

وی با اظهار اینکه در این منطقه پیش بینی ساخت واحدهای ورزشی، اداری و فرهنگی نیز انجام شده است، افزود: بودجه اولیه آماده سازی زمین های ساخت مسکن ملی 40 میلیارد تومان تعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مسکن ملی در 22 هکتار از اراضی مرکز شهرستان خوشاب

اجرای طرح مسکن ملی در 22 هکتار از اراضی مرکز شهرستان خوشاب