مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 13:352023-07-26سياسي

اختصاص اعتبارات بی سابقه عمرانی در دور دوم سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر دوم دولت به استان اعتبارات خوبی به حوزه عمرانی اختصاص داده شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر دوم دولت به استان اعتبارات خوبی به حوزه عمرانی اختصاص داده شد.

علی محمد روستا در همایش شهرداران ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در استقبال از رییس جمهور و اعضای هیأت دولت افزود: شهرداری یاسوج در آماده سازی شهر برای استقبال از دولت سنگ تمام گذاشت که قابل تقدیر و تشکر است.

وی با اشاره به اینکه در سفر دور دوم دولت اعتبارات بی سابقه به حوزه عمرانی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شد اظهارکرد: 12 همت برای حوزه عمرانی و 11 همت برای حوزه اقتصادی اختصاص داده شده که جزییات بیشتر آن توسط استاندار اطلاع رسانی می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تلاش های استاندار و سایر مسوولان استان خاطرنشان کرد: تلاش های صورت گرفته منجر به اقدامات خوبی برای تمام جغرافیای استان در حوزه عمرانی و سرمایه گذاری شده است.

روستا با اشاره به اینکه بازدید دوره ای از شهرداری ها انجام خواهد شد، تصریح کرد: به صورت ماهانه یا هر دو ماه یکبار از شهرداری ها بازدید و عملکرد آنها مورد ارزیابی قرار می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبارات بی سابقه عمرانی در دور دوم سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد

اختصاص اعتبارات بی سابقه عمرانی در دور دوم سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد