مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 17:152023-07-29اقتصادي

ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی گرمی مشکل تامین اعتبار ندارد


مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: هیچ مشکلی در فرآیند تأمین اعتبار برای ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان گرمی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی نیک سیرت بعدازظهر شنبه در دیدار با فرماندار شهرستان گرمی با بیان اینکه هیچ مشکلی در فرآیند تأمین اعتبار برای ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی گرمی وجود ندارد، اظهار کرد: امیدواریم با همکاری مسئولان شهرستان گرمی و تسریع در صدور سند زمین از سوی هیئت عالی مولدسازی برای احداث درمانگاه جدید، عملیات اجرایی پروژه با تأمین اعتبار مورد نیاز تا اواخر مهرماه سال جاری شروع شود.

وی وضعیت خدمات درمانی در این شهرستان را مناسب عنوان کرد و گفت: مأموریت اصلی ما ارائه خدمات مطلوب و کیفی به بیمه شدگان است و قطعاً در درمانگاه جدید گرمی نیز سعی ما بر این خواهد بود تا با مشخص شدن زمین به سرعت عملیات احداث را انجام داده و ما در این فضا به مخاطبانمان ارائه خدمات درمانی و دارویی را انجام دهیم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل به کمبود فضای فیزیکی درمانگاه فعلی برای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان اشاره کرد و افزود: انتظار می رود با در نظر گرفتن جمعیت بیمه شده در این شهرستان و رضایتمندی جامعه هدف بیمه ای، توسعه خدمات درمانی را در این شهرستان تا پایان کار دولت در وضعیت مطلوب شاهد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی گرمی مشکل تامین اعتبار ندارد

ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی گرمی مشکل تامین اعتبار ندارد