مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-11سياسي

خبرنگاران چشم بینا و رصدگر جامعه و زبان حقیقت گو و مطالبه گر مردم باشند


خبرنگاران باید چشم بینا و رصدگر جامعه، زبان حقیقت گو و مطالبه گر مردم و یار و یاور مسئولان و مردم باشند و اگر اوضاع جامعه را رصد می کنند و نقاط قوت و ضعف را به حقیقت بیان می کنند و انتقاداتی دارند مسئولان نیز باید این را قدر بدانند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در خطبه های نمازجمعه این هفته زاهدان اظهار کرد: اگر انسان به دنبال بصیرت نیکوکاری و پرهیزکاری است لازمه آن این است که مطیع خداوند متعال باشد چرا که تجلی نیکوکاری، پرهیزکاری و بصیرت در بندگی و اطاعت از خداوند متعال است.

  وی گفت: لازمه بندگی خدا دوستی با دوستان خدا و دشمنی با دشمنان خداست و این اهمیت تولی و تبری است و اگر کسی می خواهد در صراط مستقیم الهی گام بردارد باید موضع خود را در برابر دوستان و دشمنان خدا مشخص کند و کسانی که دوست دار پیامبر هستند اینگونه اند و در برابر دشمن محکم بوده اما درون جامعه اسلامی با رحم، محبت و عطوفت برخورد می کنند.

آیت الله محامی اظهار داشت: باید در تربیت فرزندان نگاه جامع داشته و به فکر، بصیرت، اخلاق، رفتار و آنچه در دل دارند توجه کرده و در این جهت برنامه ریزی و تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه این هفته زاهدان گفت : یکی از راه های تحصیل تقوای الهی خدمت صادقانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران چشم بینا و رصدگر جامعه و زبان حقیقت گو و مطالبه گر مردم باشند

خبرنگاران چشم بینا و رصدگر جامعه و زبان حقیقت گو و مطالبه گر مردم باشند