مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 08:302023-08-18اجتماعي

اعلام جزییات فرآیند انتخاب رشته در کنکور 1402


به دنبال انتشار کارنامه علمی داوطلبان کنکور سال 1402 (نوبت های اول و دوم) فرآیند انتخاب رشته داوطلبان و امکان ثبت اعتراض به نمره کل سابقه تحصیلی اعلام شد.

- به دنبال انتشار کارنامه علمی داوطلبان کنکور سال 1402 (نوبت های اول و دوم) فرآیند انتخاب رشته داوطلبان و امکان ثبت اعتراض به نمره کل سابقه تحصیلی اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نتیجه علمی داوطلبان آزمون سراسری سال 1402 به صورت کارنامه حاوی نمره کل نهایی، رتبه، سهمیه و وضعیت بومی بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار گرفته که داوطلبان می توانند با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری به آدرس https://my.

sanjesh.

org کارنامه خود را مشاهده کنند.

دفترچه های راهنمای انتخاب رشته در همه گروه های آزمایشی حداکثر تا روز یکشنبه 29 مرداد 1402 در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد و انتخاب رشته از طریق سامانه جامع آزمون سراسری برای همه گروه های آزمایشی از روز سه شنبه 31 مرداد آغاز و تا روز شنبه 4 شهریور ادامه خواهد داشت.

انتخاب رشته در یک فرم و حداکثر تا 150 رشته محل، انجام می شود انتخاب رشته برای انتخاب کدرشته محل های پذیرش با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی بدون آزمون در یک فرم و حداکثر تا 150 رشته محل، انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات فرآیند انتخاب رشته در کنکور 1402

اعلام جزییات فرآیند انتخاب رشته در کنکور 1402